joi, 6 august 2009

Learn english

Zilele trecute mă plimbam prin minunatul centru al urbei mele când, la un moment dat, în plimbarea mea, ajung lângă trei persoane (aflate cam la vârsta a treia) care se opriseră la un pahar de vorbă. Eu, de felul meu, când mă plimb (mai ales când mă plimb singur) obişnuiesc să trec în revistă lumea înconjurătoare (fie ea mobilă sau imobilă). Astfel că, ajuns lângă cele trei persoane, le arunc o privire scurtă, de recunoaştere şi probabil că aş fi trecut mai departe liniştit (şi nici n-aş mai fi scris post-ul ăsta) dacă nu mi-ar fi atras atenţia şapca de pe capul uneia dintre cele trei persoane (un bărbat trecut de 60 ani, după cum îmi indica aparatul meu de măsurat vârsta). Şapca în sine nu avea nimic ciudat, fiind o una albă, obişnuită. Inscripţia de pe ea, însă, făcea toţi banii. Scria, cu un maro specific cuvântului, “Shit”. M-a pufnit râsul (unul interior, desigur) şi mi-am continuat drumul gândindu-mă că acel bărbat păţise ca într-o reclamă cunoscută, pe care o aveţi mai jos.

Faptul că el nu ştia engleză era oarecum scuzabil, dat fiind vârsta înaintată, dar mă gândeam că ar fi putut fi pus în temă, de către copiii/nepoţii lui, sau de către cineva cunoscut, despre însemnătatea cuvântului respectiv.

Niciun comentariu: