sâmbătă, 16 decembrie 2006

Sunt obosit

Ultimele câteva zile au fost foarte aglomerate la servici. Am fost ca un fel de Hopa Mitică. Când ici ,când colo. Poate că volumul de muncă nu a fost chiar atât de mare, dar faptul că lucrurile pe care le-am avut de făcut au fost foarte diferite unele de altele a însemnat o atenţie sporită şi implicit o solicitare în plus a organismului. Această oboseală combinată cu cea de acasă (unde s-a filmat un alt episod al serialului "Cleaning", intitulat "The Cleaning before Christmas" :P) m-a adus în starea de "rupt".
Acum mă îndrept spre tărâmul viselor pentru o binemeritată odihnă. Ce bine că mâine e sâmbătă!


P.S. După cum bine puteţi observa am început să scriu cu diacritice. Dacă aveţi probleme în afişarea corectă a paginii (indiferent de browser) vă rog să-mi spuneţi.

Niciun comentariu: