sâmbătă, 23 decembrie 2006

Politicienii canta "Mos Craciun cu plete dalbe"

Printre activitatile legate de pregatirile pentru sarbatori ma mai uit din cand in cand pe la TV (cand mai fac cate o pauza). Azi mi-a a atras atentia cantecul "Mos Craciun cu plete dalbe" vazut pe Realitatea TV. Va veti intreba acum ce mi-a putut atrage atentia la o colinda arhi cunoscuta si arhi difuzata in preajma Sfintei Sarbatori a Nasterii Domnului. Ei, aici vine surpriza. Colinda era cantata nici mai mult nici mai putin decat de un grup de politicieni cunoscuti din Romania.
Sincer vorbind, colinda astfel interpretata mi-a adus o oarecare bucurie in suflet. Poate pentru ca, vazand atatia politicieni, care in viata de zi cu zi se acuza unul pe altul, se cearta etc., cantand si bucurandu-se, mi-am adus aminte ce inseamna de fapt Craciunul: inseamna sa fii alaturi de cei dragi, sa lasi deoparte necazurile si supararile ce s-au adunat in decursul anului, sa daruiesti, sa iubesti si sa te bucuri de aceste momente de sarbatoare.
Poate veti spune ca sunt un pic "old fashioned", dar asta am simtit cand am vazut acel filmulet.
Bineinteles ca bucuria si prietenia aratata de politicieni era, in mare parte, de suprafata. Dar chiar stiind asta, mie mi-a trezit in suflet ce spuneam mai sus.
Fie ca si voi sa aveti un CRACIUN FERICIT alaturi de toti cei dragi, si sa va bucurati cu adevarat de aceasta sarbatoare!
SARBATORI FERICITE!
Filmuletul cu pricina il gasiti aici.

Niciun comentariu: