duminică, 18 martie 2007

Cand calculatoarele pun stapanire pe mintea ta

In timp ce imi luam azi micul dejun, sa am si eu o ocupatie, am inceput sa rasfoiesc revista Formula AS. Nu sunt foarte interesat de continutul ei, in general, dar o mai rasfoiesc din cand in cand. Pe un a din pagini era o mica rubrica ce trata scoaterea petelor. Datorita faptului ca pe hainele mele mai ajung din cand in cand diverse substante, mi-am aruncat ochii si eu pe acea rubrica. Pe langa petele de rasina, ruj de buze, transpiratie etc. era prezentata si scoaterea petelor de email (pentru cine nu stie, sau pateste ca mine, emailul este acea vopsea care se da pe anumite suprafete pentru a impiedica ruginirea). Cand am citit acel cuvant instantaneu prima intrebare care mi-a venit in minte a fost: "Ce legatura are e-mail-ul (adica posta electronica) cu scoaterea petelor". O a doua reactie a fost: "Stai ca e vorba despre email (vopseaua) nu despre e-mail (posta electronica)".

Ehh, ce sa-i faci... asa e cand calculatoarele pun stapanire pe mintea ta! :P





powered by performancing firefox

Niciun comentariu: