marți, 6 martie 2007

Antena 2

Dupa ce am vazut la televizor reclame referitoare la postul Antena 2, am inceput sa caut pe net o data (chiar si relativa) de incepere a emisiei. Am gasit ceva aici. Ceea ce am citit insa m-a cam dezamagit. Din cate am inteles, Antena 2 va fi o televiziune cu talk-show-uri. Total diferit fata de ce se anuntase a fi. Sa ma explic. In momentul in care se vehicula crearea posturilor Antena 4 (Euforia) si Antena 2 se spunea in felul urmator: Antena 4 va fi un post al femeilor iar Antena 2 va fi un post al barbatilor. Mihai Gadea, directorul postului Antena 2, a declarat ca postul va avea ca target barbatii cu varsta intre 18 si 49 de ani, va avea talk-show-uri dar va evita politicul. Acum eu nu stiu ce sa cred. Se stie de cand lumea ca barbatii sunt interesati de sport, masini si femei. :P Nu stiu cum va putea Antena 2 sa mentina interesul barbatilor doar cu aceste talk-show-uri. Dar ramane de vazut. Mai multe detalii, dupa inceperea emisiei.

Niciun comentariu: