vineri, 5 ianuarie 2007

Templates

Am incercat o revenire la vechile template-uri, bazate pe HTML, ale serviciului Blogger (deoarece gasisem cateva dragute pe net). Am renuntat si am revenit la cel initial, bazat pe XML/XHMTL deoarece am avut cateva probleme de vizualizare. Template-ul nu se vedea bine decat in IE. In Firefox se pierdeau detalii. Am renuntat si pentru ca nu am reusit sa convertesc template-ul HTML in XML. Asta e. Eu cred totusi ca mai important in acest blog e continutul si nu template-ul. Asa ca voi ramane la acest template, dat fiind faptul ca merge bine in toate browser-ele.
Daca aveti idee de un template dragut, astept sugestii! :)

5 comentarii:

kod spunea...

am eu, da' nu iti dau :P

Johnny_K spunea...

De ce nu-mi dai? :-s

kod spunea...

nuj...incearca sa ma convingi

Johnny_K spunea...

What do I have to do?

Johnny_K spunea...

Desi, degeaba incerc sa te conving pt ca nimic din ce e legat de mine nu-ti place/nu te multumeste. Asa ca...