miercuri, 31 ianuarie 2007

Stupid IE7 thing

La serviciu am pe calculator Windows XP Professional (cu licenta). Datorita acestui fapt am facut toate upgrade-urile pe care mi le-a dat Microsoft, inclusiv cel cu IE7. Nu ca l-as folosi, dar ...sa fie. Tot la servici mai am legat la calculatorul meu un scanner HP ScanJet 3970. Nu mai scanasem nimic de vreo saptamana. Astazi se adunasera mai multe pentru asta. Dau sa deschid HP Imaging Director. Astept un pic... cursorul devine sageata cu clepsidra. Dupa cateva secunde dispare clepsidra, dar pe ecran nici urma de HP Imaging Director. Mai dau o data... nimic. Ciudat zic eu in gandul meu. De cand n-am mai scanat am pus mai multe upgrade-uri la Windows, printre care si SP2. Am zis ca poate s-a ofticat scannerul din aceasta cauza si am dat uninstall si apoi reinstall la soft-ul lui. Increzator, dau click din nou pe link-ul cu HP Imaging Director. Tot nimic. Deja incepeam sa ma enervez. Aveam de scanat niste chestii importante si tocmai acum nu mergea scanner-ul. Mai deschid niste softuri conexe ale scanner-ului. Alea mergeau. Mi-am adus aminte ca am pe calculator si Abby FineReader. Il deschid si dau sa scaneze ceva. Minune! Mergea. FMM am zis. Cum de acolo merge si cum vreau eu nu. Am inceput sa caut pe net cate ceva. Si sa vedeti ce am gasit (lucru care m-a enervat rau): cica si alte persoane au avut aceasta experienta neplacuta DUPA instalarea IE7. Bun. De fapt RAU, dar nu conteaza. Dezinstalez si eu IE7. Am zis sa fac si asta. Oricum nu mai aveam alternativa. Uninstall -> Restart comp. Si, ca prin minune, HP Imaging Director MERGE. Fuckin' IE7. Acu nu cred ca sunt singura persoana care are un scanner HP (nu stiu daca la altele face asa). Eu cred ca e nevoie de un patch ceva. Ori la HP ori la This thing was IRITATING. Luati aminte: daca aveti un scanner HP pe care vreti sa-l si folositi, nu instalati IE7. Sau daca l-ati instalat, aici gasiti cum sa-l dezinstalati, precum si o discutie pe aceasta tema (a se vedea ca discutia e pe site-ul HP).


Later edit: aici gasiti si o oarecare rezolvare pentru acest bug. Pentru mine IE7 nu e atat de important incat sa-l tin pe calc si sa fac nu stiu ce giumbuslucuri pentru a deschide HP Imaging Director. Din cate am citit Microsoft si HP incearca sa gasesca o solutie la aceasta problema. Pana atunci, raman la IE6 (I ain't using it anyway).

Niciun comentariu: